February 24, 2011

pencatat yang kurang mahir..


mana nota nya????

cari2..

dalam beg..

cari..

dalam fail..

cari2..

tak de!!!!!

neves..neves..

mati la..nota the office dah kena culik...
tak ada makna nya.
tapi dah takde..

cari2 lagi..
mesti ada.

ada kertas kecik dalam fail..
tapi macam sampah terbuang je..
tolonglah jangan cakap kertas tu = dengan nota yang aku catat tadi..
konon...
padahal dah terang lagi nyata
memang iras2 nota tadi!!!
cemas..cemas..

serius aku tak paham langsung apa bendanya yang aku catat.
tulisan macam cacing pondan.
tau??
memang aku tak paham.
baru aku ingat, tadi aku syokkkkkkkkk tersengguk.
bulehhhhh????
mata pejam tapi tangan bergerak
pastu aku pun tak tau apa yang aku salin tadi.


taraaaaaaa!!!!!

ni lah hasilnya...
cantik punye kan? kan?
abstrak betul..
lain kali tidur dalam kelas lagi..

haisshhh...
tak sangka rupanya aku ada bakat dalam seni lukisan abstrak ni
gud joob...gud job..
tepuk bahu sendiri..
sambil kuar airmata..

*huhu*



2 comments:

  1. lawanye tulisan tidoq....ade air liur basi tak?

    ReplyDelete
  2. jgn kwn org..nk ltk muzeum nota tu..

    ReplyDelete

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal