March 29, 2011

ai vs tonga man


"we want a tonga man!"
........................................................................................
.............................................................................................................................
.................................................................
.....................................................

bukan!

bukan!

sila jangan salah paham

tak ade kena mengena dengan entry 'ai vs saya mahukan itu dan itu' ok!

saya tak mahu tonga man.

hohohoho

sebenarnya tu isu ustaz azam masa kelas titas tadi.
ustaz azam lagi.

ustaz azam cakap kalau nak cari suami yg kuat,
kawin la dengan lelaki tonga.
tonga??

sifu n tongga??

bukan.

aku pun baru tau wujud jugak kaum tonga tu.
huhu

ustaz azam siap google lagi nak tunjuk kat kitorang
kehenseman lelaki2 tonga tu.

huh!

rasa menyesal hidup bila ustaz tunjuk gambar tonga man tu.
memang sangat ensem.
dorang sampai tak kedip mata.



hehe..

bukan.

ni pompuan.

hebat bukan????



bagaimana pula dengan ini????

ok3..

tak mahu cakap apa2.
terima kasih ustaz azam
kerana memperkenalkan kami dengan mereka
perasaan sangat terharu.
ustaz azam memahami.

baiklah.
lupakan saja!


ustaz bagi tips
macam mana nak buat barang hantaran kawin jadi banyak.

caranya...

sepasang kasut jangan letak dalam 1 dulang.

letak sebelah kasut 1 dulang

sebelah lagi dulang yang lain.

kan dah jadi 2 dulang.

huhu.

rasa nak menangis.

kalau boleh beli sekali sepasang stokin.

masih dengan cara yg sama.

sebelah stokin letak 1 dulang..

sebelah lagi dulang yg lain.

kan dah jadi 4 dulang.

wahhhhh....menarik.

agak2 kalau aku guna cara ni orang lain perasaan tak???

ok!

ada niat jahat..

bergurau saja.

kesimpulannya..

aku nak bagitau..

ustaz azam tak penah serius.

dan

ustaz azam sangat kelakar.

dan

kelas titas = kursus kawin

dan

aku suka kelas titas!!!!!!!!!

ok...ok...

sila jangan salah paham

ustaz azam dah kawin

dan dia seorang lecturer yg disenangi pelajar.

tak dapat di nafikan lagi.

dan

aku sayang encik tunang aku.

selama-lamanya.

perlu ke bagitau kat sini????

huhu

suka hati aku la, blog aku.

hehe







No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal