July 21, 2011

kisah hati...

Mari baca cerita....kisah luahan hati seorang isteri yg sangat sayangkan suami dia...sob..sob...baru baca mula2 aku dah nangis...huhuhu....

Buat suami yg sangat saya sayang... di saat saya mencoretkan luahan hati ini..abang pastinya sedang tidur. Saya selimut kan abang, dan saya cium dahi abang. Wajah abang saya pandang dengan penuh rasa kasih, dengan penuh perasaan cinta. Sungguh! Sepenuh hati saya cintakan abang.

Saat abang lena, saya masih tidak dapat melelapkan mata. Di hati saya penuh dengan kerisauan. Berkali-kali saya ingatkan abang, jangan tinggalkan saya. Saya mahu menjadi suri hati abang selama-lamanya, saya sorang je bang. Tapi bila saya mendapat tahu sesuatu yg saya tak duga, saya mula risau. Abang milik saya..dan saya tidak mahu berkongsi dengan sesiapa. Abang tolonglah paham perasaan saya.

Sanggup ke abang tengok isteri abang ni berdosa hanya sebab cemburu .. saya tau saya tak secantik dia...tak se seksi dia..tapi saya korban kan masa muda saya untuk menggapai sebuah kebahagiaan dengan abang..kebahagiaan yg saya harap hanya dari abang sorang. Bila saya dah membuat satu keputusan untuk berkahwin dengan abang, maknanya saya pertaruhkan seluruh hidup saya, untuk bahagia dengan abang sorang je. Sampaikan saya merasa ingin mati jika abang pergi dari pandangan mata saya. Saya tak nak di sakiti..saya ada hati dan perasaan, walaupun saya tak ada rupa. Sebelum kahwin, ramai kawan2 yg suruh saya pikir banyak kali..

Tapi saya marah diorang balik. Saya tak suka diorang cakap macam tu, saya tak suka! Saya yakin saya akan bahgia dengan abang..tanpa gangguan sapa2 pun. Abang tolonglah jaga cinta kita, jaga rumah tangga kita..jangan di biar goyah dengan hasutan nafsu dunia... perempuan pandai memikat,.dan pada saat abang dah terpikat padanya abang pasti akan melupakan saya. Memang abang menggeleng...tapi saat abang sambut salam perkenalan dari dia, itu adalah satu permulaan...

Api yg tengah membara jangan di tambah dengan minyak..nanti menyambar...kat dunia ni perempuan dan wang ringgit bermaharaja lela... tak! Saya tak pernah menolak poligami...saya tak menolak hukum Tuhan, saya izinkan jika abang mahu berkahwin lain, saya tak menolak poligami..tapi yg pastinya, bukan saya yang akan di madukan....abang kahwinlah 4 sekalipun....tapi bukan saya salah seorang dari mereka...abang lepaskan saya dulu...itu bukan tanda saya tidak mencintai abang, tapi saya mahu abang lebih bahagia dengan mereka..maafkan saya..mungkin kebahgiaan bukan milik saya dan abang...

Tapi saya ingat janji abang, saya ingat yg abang tak kan tinggalkan saya, abang sayang saya sorang je... abang tak kan pandang pun perempuan lain,.. saya yakin kebahgiaan kekal milik kita. Abang adalah kekuatan untuk saya berdiri, bila abang pergi, saya turut lumpuh. Percayalah, di hati kecil saya ni, hanya abang yg saya kasih sampai akhir hayat saya. Saya pegang janji abang..kebahgiaan milik kita berdua je. Saya dan abang......

Peluk cium dari isteri yg saat mencintai abang...

Huh....habis pun...dah2 tak payah nangis dah..lebih2 pulak aku ni....dah habis pun. Hanya orang yg memahami akan mampu mengalirkan airmata bila baca luahan hati ni... huhuhu...takpe2 aku paham....sebab aku pun isteri....

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal