July 9, 2011

saye sayang selipar arnab saye...


Hari tu kuar g ikut abang p umah yob..kenduri kawin.
Balik tu singgah la kejap kt tesco kuala Selangor..’ter’beli pulak selipar yg sangat comel...memang tersangat cumelll.......
Cumelll benar....heeeeeeeeeeeeeee........

Selipar arnab...
dalam hati berkira2 sebenarnye...nak beli ke tangguh dulu..
Bukan ape...hati memang nak beli selipar arnab tu...tapi mungkin kaki tak mahu..uhuhuu..kaki mahukan selipar yg ade gambar udang...
Bila dah pikir...okla...belikan saja...pink lagi...lagipun arnab kan lagi cumell dari udang...
Sebenarnye nak beli 2..untuk abang sayang 1...tapi malangnye takde saiz untuk kaki se’cute’ abang...alaaa..baru nak boria...
Sian abang sayang..dah pilih dah nak beli warne purple..malangnye takde saiz pulak...takpe3....nanti jumpa yg ade gambar udang kita beli untuk abang sayang pulak eh....heeeee....
Sebenarnye dalam hati ketawa sebab balik umah nanti buleh berjalan2 ulang alik depan abang 10 kali...nak tayang selipar baru...niat jahat ni...
Eh..tak...tak...
tak baik..nanti abang sayang jeles..
derhaka kat suami baru tau...
Bila dah balik umah rase sayang pulak nak pakai sebab cumell sangat...tapi sebab dah beli pakai jugak la..
Kalau ikutkan hati nak pakai jalan2 kuar umah pulak nanti...tapi bila pikir balik....faktor umur yg sedikit lanjut ni...tak payah la kot,...
Tak tergamak pulak rase hati ni...walaupun kaki ni dah mula selesa pakai selipar tu dalam umah...huhuhu...
Tak payah la kan...kang menimbulkan rase cemburu pada kanak2 di bawah umur 8 tahun pulak...yela...dorang tengok aku yg cumell ni pakai pulak selipar arnab cumelll warne pink tu...tak ke jeles dorang??? Mesti jeles punye...
Heeheeeeeeeeeeeee....................
Saye sayang selipar arnab saye....

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal