September 27, 2011

ai ingin menjadi ibu

Orait...!

Takpe...saya redha jer...konon...

Buat2 kecewa sebab minggu lepas ramai lecturer takde..padahal dalam hati riang gembira..

sebab secara otomatiknya banyak la kelas yang cancel..

ok...ok...senyum dengan terharunya..

Ape da perangai cantik sangat...cis!

Oh tidakkk...minggu ni terjadinya batuk n sema-sema (selsema?) semula..

Aisshhhh...asyik tak sihat jek...nape ko ni ai? Dulu susah sangat nak dapat sakit...sekarang ni kerap pulak. Pergi klinik doctor tu cek..dengan selamber nye dia cakap aku mengandung..

Pas buat urine test takde pape pun...negative!

Tapi sebenarnya sejak dua menjak ni memang naluri keibuan aku menyerlah 200 %...

Sape yang kawin tak nak anak angkat tangan.!!

Ok...

Tapi aku nak..!!!!

But...

Tuntutan dari mereka2 yang menyayangi aku perlu di dahulukan daripada mengikut kehendak sendiri....

Baik lah!

Tapi masih lagi rasa kesian pada si suami tercinta...

Kami mahukan baby yang cumilll dengan secepat mungkin.

Ape2 pun berserah pada takdir Tuhan yang telah aturkan soal rezeki..jodoh, hidup n mati..

Aku tau...Dia dah tentukan sesuatu yang cukup baik untuk aku dan suami...

Ye...Harap2...amin..

p/s : Tak sabar nak habis blaja...

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal