October 7, 2011

kenyang perut suka hati

Kenyang perut suka hati...

dan sesuka hati aku jugak lah nak letak tajuk ape pun kat entry ni kan...

Syabas...tepuk bahu sendiri..

Ff stf tf.l .l .l ft ft she he her ;a lk jh

Bd bd bd; jk hdj nm; kjr;;

Wa....................

Otak dah pening...

Menyiapkan assignment untuk dihantar esok....adoi la..

Typing...typing...typing.....

Sampai nak eja nama sendiri pun dah lupa...

Pukul bape baru dapat tido..huhu..

Tapi sebelum tido di ganggu 1 lagi masalah besar...

Besar tau ke masalahnya...

Beger yang aku beli tadi tak di makan lagi..

Hadoi...kejut encik suami tak nak bangun pulak...

Hati susah ni..

Sape nak habis kan beger tu?

Aku dah tak larat nak telan..

Tapi nampak gayanya

memang kena jugak ni

Kena telan jugak beger tu ...

kalau tak basi la nak simpan esok...

Selamat tinggal beger...........!

sedap bukan??

kat atas tu sekadar gambar hiasan je..

beger yg aku beli dah habis masuk perut dalam keadaan terpaksa..


Tadi dah setel 1 kuiz...

Health economic.

Best sangat sebab aku tersalah dengar ape yang miss cakap tadi..

Aku dengar macam dia cakap soalan no 1(a) dia bagi markah bonus...so aku dengan senang hati nya tak jawab soalan tu...bangga sungguh.

Dalam hati senyum lebar sebab soalan nombor 1(a) tu 10 markah kot.

Tak habis2 aku dok puji miss seorang yg baik hati.

Tapi rupanya hujan di tengah hari...salah dengar, soalan nombor 8 yg dia nak bagi markah bonus...

huhu..

objektif pulak tu...suka nya hati....huahuahua..

Rupanya kawan2 yg lain tak ramai jugak yg dapat jawab soalan nombor 1 tu...

jadinya bukan aku sorang je yg hilang 10 markah...

Tapi masih rase terkilan..sebab cuai..

tak dengar arahan betul2..huaarrgghhhhh.....

Geram sungguh...

Minggu depan ada lagi kuiz...bermula lah sudah zaman meng “kuiz “ kan diri.

Bukan ape..kuiz penting kot..

walaupun ade yg 40% je masuk final tapi kalau ape2 jadi masa final nanti,

dah ada la sikit penyelamat.

kuiz...

tak delah jatuh teruk sangat sampai terduduk.huahuahua..

Sakit mata dah kurang.

Mc ada lagi sampai esok...

tapi di sebabkan dah ok sikit,

kena p kelas jugak lah.

Rajin sungguh..

seronok kan puji diri sendiri.

Biasala..kena pikir yang positif je..

Ok...mata makin berat...

assignment pun dah siap,

beger jugak dah selamat di habiskan...

jadinya.................

Mari tidur.

Titik.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal