January 19, 2012

perasaan terharu-haru


Perasaan terharu-haru.

Dah habis dah.

Oley..!

Final exam dah habis.

Di akhiri dengan killer paper tadi.

Pengsan.

Dan sekarang memikirkan apa yg nak dibuat

sepanjang cuti ni.

Mungkin kah akan menjadi surirumah sepenuh masa?

Atau mengambil lesen kereta?

Atau lesen motor.

Ok.

Kantoi sudah.

Aku tak tau bawak motor.

Tak tau bawak kete jugak.

Ok bye.

Eh..belum lagi.

Kalau keje pun bagus jugak.

Dari dok melangut menunggu en.suami balik keje.

Hape pun tarak.

Haishhh...

Tapi keje ape yg nak dibuat.

Haaa tengok.

Time blaja dok pikir assignment, kuiz, test..

Masa cuti dok pikir keje.

Cuti salah..tak cuti lagi lah salah.

Tapi lagi bagus menjadi suri rumah sepenuh masa je.

Cuti pun tak berapa nak lama.

Kalau cuti 4 bulan macam hari tu terasa jugak semangat nak keja kan? Kan?

Ni dok rumah keje kan beras jek lah..

Huhuhuhu.

En.suami pulak cakap nak bela meow.

Hehehehhehe

(gelak jahat)

tapi..

meow tu mesti lah memenuhi syarat2 tertentu.


1. Rajin mandi

2. Gebu

3. Jangan membuang merata2

4. tak tua sangat


sebab??

Sebabnya kalau rajin mandi meow tu kan bersih.

Nak main2 dengan meow pun selamat.

Pastu..

Meow gebu kan sangat comel.

Bukan gemuk ok....G.E.B.U

Kalau gemuk meow tu malas.

Nak berjalan pun malas.

Mengesot je apa hal nya..

Huhu.

Pastu..

Meow tak membuang merata2..

Menjadi keje pulak aku nak mencuci nya.

Kalau wangi takpe jugak.

Haishhh.

Pastu kan...

Meow tu tak tua.

Tak nak meow macam muka pakcik2.

Taknak meow besar..

Takut nak pegang.

Pastu...kan...kan...

Ade lagi 1 tambahan..

Meow tu mesti vegetarian.

Makan rumput.

Sebab nanti dia makan ikan puyu aku.

Wuaaaa..

Menangis la aku..

Tapi ade ke meow vege?

Kalau kamu-kamu semua ade meow vege..

Sila membagi pada aku..ok?

Oley..!!

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal