July 20, 2012

esok puasa dan baby pun comel juga


esok puasa.
........
........
esok puasa
......
.........
........
esok puasa
.......
.......
......
mengulang ayat yg sama.
cepat nye...
esok dah puasa.
hohhohohoho..
yeyyyyy...
puasa bersama suami tercinta lagi.
dan juga baby yg comel ini.
mencuba sedaya upaya untuk berpuasa.
selagi tak mudarat bagi baby comel ini.
dah 6 bulan dan dia sesangat aktif.
rasa2 nye tiap saat dia bergerak.
entah bila dia berehat..
entah bila jugak la dia tidur.
aktif sangat.
harap bulan puasa nanti dia kekal aktif.
dan aku dapat berpuasa penuh.
menanti penuh debaran untuk 3 bulan lagi.
tak sabar nak tengok muka comel dia.
* sebenarnye tak sabar nak tengok ikut muka mak ke bapak*
sekarang ni tabiat dia macam lebih kepada bapak.
apa yg aku suka makan macam sama dengan yg bapak dia suka.
jadinye..
biar la muka ikut muka mak kan?
baru adil..
tambah lagi....
ikut muka mak lagi comel kot
muahahhaaha....
tengok tajuk entry ni macam tak ada kene mengena je.



No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal