July 20, 2012

surirumah yg pening




cuti sem pun dah bermula.
jadi bermula juga la episod menjadi surirumah sepenuh masa.
tapi di lema melanda hari2 ku jua.
hari2 jenuh pikir ape nak di masak untuk suami balik keje nanti.
adakah semua surirumah mengalami dilema yg sama.
hari2 tekun memasak untuk suami.
dan hari2 jugak la memikirkan menu nya.
di lema hingga si suami pun pening juga ada nye,
sampaikan dia mencadangkan aku membuat senarai menu untuk seminggu.
tapi sampai sekarang tak terbuat.
haishh..
perut suami nak kene di jaga.
masak sedap ke tak sedap ke dia makan jugak.
jadi tetap juga lah berusaha memikirkan apa nak di masak hari2.
untuk petang ni apa pulak nak ku masak..
lalalallaaaa....

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal