February 6, 2013

mohon tabah hati



Semalam Hadif cukup 3 bulan, hati terus rasa tak tenteram.
Yelah lepas ni kelas dah nak start, Hadif macam mana.
Tak sampai hati nak tinggal kan dia.
Sekarang ni sepanjang masa mengadap dia, layan karenah dia, 
hai la hati memang berliku2 ni.
Kalau pegi kelas boleh bawak Hadif memang aku angkut sekali.
Tak sampai hati nak tinggalkan dia.
Mesti dia tercari-cari ibu dia mana.
Sekarang ni pun abahnya pegi keje pun dia tercari-tercari je.
Semalam lepas abah balik keje, bukan main lagi dia bersembang.
Hai anak,  macam mana la ibu nak tinggal kamu ni..
Dah takde pilihan dah ni.
Tabah la wahai hati...

 

 

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal