April 20, 2012

baby yg comel dah makin bijak

baby bagi kerjasama yg sangat baik sepanjang aku kena ulang alik ke kelas..
tak ada muntah yg teruk.
tapi pening ada la.
tiap kali balik kelas mesti rasa pening gila.
mungkin sebab penat.
tapi bila balik dah rehat n tidur sekejap ok sikit.
kesian en.hubby sebab aku tak masak makan malam pun.
dia balik keje kadang2 kena masak sendiri.
huhu.
aku tak larat betul, nak bau2 makanan pun kadang2 memilih jugak.
nasi lagi la pulak..tak nak langsung.
kadang2 sumbat jugak la.
tapi ikut jenis lauk jugak.
ayam n ikan memang di rejek la..
macam tak selera nak makan.
mungkin nanti dah masuk bulan ke 4 semua akan ok.
InsyaAllah.
walau penat turun naik tangga pegi kelas,
tetap bersemangat.
baru2 ni pegi scan dah nampak baby bergerak.
ye! dia bergerak!
kaki n tangan kecik n comel.
nampak macam baby yang bijak...
tapi tak dapat nak rasa lagi.
mungkin sebab ini adalah kehamilan pertama,
jadi lambat sikit baru dapat rasa pergerakan budak kecik ni.
tak sabar nak rasa.
harap baby membesar dengan sihat.
dan sempurna.
moga menjadi anak yang bijak dan sentiasa bersemangat.
amin.
 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal