March 8, 2012

makin maju makin lupa

kalau la boleh..

aku nak mintak supaya fesbuk,twitter,skype, ym..

errr...ape benda tah lagi semua tu di hapuskan...

menyemak je.

tak payah wujud pun takpe..

penat nak melayannya dah.

ok.

orang yang tak penah guna benda ni semua memang
rasa teruja nak join.

pantang ada post baru..
laju je komen.

kadang2 tak sedar ada orang lain yang terasa hati.

ok.

cakap la ape pun.
katak bawah tempurung?
jadi??

oh.
ok.
benda2 tu buat kan kawan2 kita bertambah ramai.
dan kekasih gelap pun makin ramai.

ramai sangat kawan sampai kadang2 tak kisah bini orang ke, laki orang ke.

dunia dah berubah.
yang akan datang entah ape pulak.
haisshh.

syukur manusia bertambah maju,
tapi yang tak best nya makin maju makin lupa diri sendiri.

" orang yang mencipta bertambah kaya,
orang yang guna semakin leka "

No comments:

Post a Comment

 

bisikan ai ke langit Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal